Före vs. efter del 1

Efter en välbehövlig paus har jag hantverkare i huset igen. De ska åtgärda min snag list, som det så fint heter i branschen. Snag list är en lista på saker man inte är nöjd med. Min lista innehöll i och för sig också saker de inte hunnit med. Hur som så var den självklart prydligt gjord i excel och kategoriserad.

Idag har de skrapat upp ytan på alla fogar i köket. Ja, mitt 50kvm stora kök ska fogas om. Jag hade pekat ut ett par ställen jag inte var nöjd med och sedan sa jag att de fick vara självkritiska och gå igenom varje fog och åtgärda det de ansåg själva var fel. Så toppen som mina byggare är så kör de självklart en genomgång på hela golvet. Kvalitet.
 
Nu tänkte jag visa lite före och efter bilder! Håll till godo:

image186 image187
I garaget byggdes garderobsvägg och en liten toalett.

image188 image189
I ett förråd blev det bastu med relax.

image190 image191
Gästtoalett är fortfarande gästtoalett, men lite piffad med nytt ytskikt och nya rör. Och tidigare vardagsrum/bibliotek är nu matsal.

image192 image193

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0