Spottar/downlights

De närmaste två veckorna ser jag fram emot med spänning. Äntligen kan jag få se lite ytskikt. Klinker på plats, tapeter och färg på väggarna. Jag kommer jobba fort som tusan för att sedan med iver kasta mig ut till huset för att titta, blänga, stå och känna in.

Kolla nedan, boxarna för downlightsen i köket är på plats. Hela 31 stycken spotlights. Herrn i huset, som inte är på plats så ofta kommer in och inspekterar för första gången på två veckor, levererar kommentaren: "vad litet köket ser ut". Tror någon har varit ute i världen lite mycket. Dryga 50kvm kök och dessutom tomt. Den kommentaren rimmar inte med verkligheten.

image48


Känner att jag hela tiden smälter för bilder som dessa. Vitt, rent, svart/beige/vitt/djurmönster. Tycker det är superhärligt och påminner mig om England och USA. Skulle gärna handla på RocheBobois. Skulle även väldigt gärna inhandla detta skåp för ynka 3 425 pund från Knowles & Christou.

image49 image50

Samtidigt älskar jag färg och mönster och olika mönster i kombination med andra. Allt detta är jag - och allt ska få rum i detta hus och samtidigt stämma...

image51 image52

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0