Ett tu tre...

Så här snabbt går det. På lunchmötet fanns inte väggen på bild 1, den satt däremot där vid kvällsmötet. Sedan blev de snabbt gipsplattor på väggar och tak. Nästa dag fanns där en vägg till walk-in closet (som jag i sanningens namn ska börja kalla stand-in closet. Det är inte så mycket mer. Men det är två! Alltid nå't.) Idag kom skiljeväggens grund upp mellan killkläder och tjejkläder.

Samtidigt har självklart källaren grävts ur och gästrummet spacklats, hela stammen utriven och... gud vet vad. Igår fick jag kommentaren: nu måste vi ha ett uppsamlingsmöte för snart går det fort. Fort!! Fortare??? Jisses, hoppas de klarar sig lite mer utan mig för det är lite stressigt att ha två byggmöten om dagen.

image22 image23 image24 image25 image26

Kommentarer
Postat av: Ida

Vilket tempo! Om de ökar takten ännu mer kanske det snarare behövs fler möten... ;0)

2007-10-09 @ 22:43:46
Postat av: ulrika

Verkligen racetempo. Kan det gå snabbare?! Anette- du kanske ska sluta analysera hotell och jobba heltid som byggledare! Fint och flott verkar det bli, of course, och jag väntar med spänning på nästa bildserie :-)
Dagens blogghöjdpunkt att hur bygget av Casa Österberg/Paulsson fortskrider! Kramis U

2007-10-10 @ 13:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0