Mormor

Försöker få veckan att gå fortare. Om jag andas fortare så känns det som det går fortare. Ikväll när jag körde E18 hem i mörkret så kom jag på mig själv med att rabbla "Ett pepparkorn i kopparpannan, två pepparkorn kopparpannan, tre pepparkorn i kopparpannan..." Seriöst, när hörde man den ramsan senast? Om jag får hjärtsnurp så är det ingen överraskning i alla fall.

Har inte så mycket att rapportera idag, inga roliga, omvälvande saker. Därför tänkte jag göra slag i saken och göra reklam för världens bästa mormor. Min mormor. Hon har en egen hemsida och jag tycker att den som vill bli glad, berörd eller känna hopp om framtiden går och besöker henne. Klicka här: Fjärde Åldern Finns

image65

Kommentarer
Postat av: mormor

Nettan! Nettan! Gulle Dej! Tack för rosorna.

2007-11-05 @ 23:27:55
Postat av: M

Instämmer, nu gråter vi en skätt .. För barn och mödrar. Puss.

2007-11-06 @ 22:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0