Helgrapport, 2 veckor kvar...

Idag: färg i matsalen, färg i sovrummet och lite annat jox. Här tre rum i fil; matsal, jaktrum, vardagsrum.

image121

Min stress över färgen i köket är över. Jag behåller den. Den är inte 100% rätt men den är i alla fall 80% rätt. Slipper man byggbelysning så ser man inte det jag såg första gången köket kom på plats. Kök och matsal har samma väggfärg men kommer ha helt olika gardiner så att matsalen ändå blir väldigt mycket svulstig matsal. Mmm mys. (Här: kök i fronten och fönstret längst till höger är alltså matsalen.)

image122

Färg i sovrummet. Antar att jag måste tala om att det inte är samma färg som i kök och matsal. Nyanser. Nyanser, gott folk.

image123

image124

Vår huvudentré på plats. Ni, gäster, går självklart in genom den andra dörren.

image125 image126

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0