Bilder...

Det har efterfrågats fler bilder. Så jag ska leverera fler bilder. Jag är liksom lite rädd att proppa bloggen full med tråkiga spacklade väggar, men vill ni se bygge ska ni få se bygge.

Idag - första ytskiktet! Jag har målade väggar i köket. Och jag har en rad klinker i köket, titta vad fantastiskt.

image73 image74

Badrummet får mer och mer jox på väggarna, här ser ni duschhörnan med lilla hyllan för schampoflaskorna. På andra bilden är de inbyggda garderoberna i sovrummet som blir vitmålade inuti. Jag ska även få parkettgolvet ända in i gardreoberna. Det kommer bli sååå fräscht.

image75 image76

I övre hallen utanför sovrummet ser det ut så här. Dörren till badrummet och gästrummet är till höger. Nästa bild är alla sladdar som kommer gömmas bakom städskåpet i köket. Att installera lite stereo på entréplan var ett galet dragande av kablar. Så länge jag slipper se det så är det väl ok.

image77 image78

Hallen ner till källaren är spacklad och grundmålad. Det var sån där strukturtapet som man målade på förr. När gjorde man alla väggar i det? 80-talet, 70-talet? Borta är det i alla fall. På andra bilden ser ni en nytillkommen dörr in till groventrén i källaren. Högst upp till vänster ser man det nya elskåpet, very nice! Den här entrén ska ha en lång garderobsvägg där två sko- och klädtokiga personer ska förvara hela balansräkningen. Ja, för i vårt liv så är kläder&skor faktiskt investeringar, inte kostnader. Så det så.

image80 image79

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0