Svanhalsstol

Idag fick jag hämta min omklädda svanhalsstol! Jag köpte den för massa år sen, trasig och dan. Har varit för snål att lämna in den till en tapetserare. Men nu, nu har den fått en egen plats i nya huset. Ett specialanpassat hörn som ska gå i guld och svart. Det vackra tyget kommer från Romo och är både diskret och lyxigt på en gång. Titta! Inte världens bästa bildförutsättningar, tagen i en källare långt efter solens nedgång. Men jag lovar. Den är superfin.

image29 image30


Mina killar här... ni ser hur ofantligt glada de är över att få regla om hela mitt 50kvm stora kök pga att jag vill ha 60x60 plattor på golvet. De riktigt lyser av lycka över att behöva regla var 30'onde centimeter.

Den andra bilden är sovrummet med två inbyggda garderober på var sida om balkongdörren. Herrn i huset vet inte att jag tänkt ha mina väskor i den högra och festkläder i den andra. Med andra ord, upptagna.

...åh vet ni?! De förlorade 10cm är tillbaka. Jag kommer inte längre behöva vika jeansen på längden eller specialvika tröjorna. Efter en liten kommentar om misstaget i stand-in closet (som jag dock sa att vi glömmer... bara inte fler) ordnades det hips vips.

image27 image28

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0