Dagen D!

Äntligen! Vad fantastiskt det känns, fantastiskt härligt, fantastiskt läskigt, fantastiskt roligt och fantastiskt övermäktigt. Lilla jag och allt detta. Ja, ja vad är det värsta som kan hända? Att allt rasar, hela huset och marken ramlar in. Men det lär väl inte hända?!

Lite bilder från första dagen:
Köksvägg 3 riven Köksvägg 2 riven Köksvägg riven

Med en gnutta fantasi kan ni se detta:
Bild 1 visar på höger sida en rad med högskåp. Ångugn och vanlig ugn, vinkyl och vanlig kyl och frys. Genom dörrpartiet ser det fina jaktrummet.
Bild 2 Den härliga köksön sträcker ut sig och längst bort i bild från fönstret och vidare höger ut sträcker sig den långa och låga förvaringsbänken. Snyggt va?
Bild 3 Det långa fönsterpartiet med de franska dörrarna ut mot den härliga altanen. Såå trevligt.

Lite inspiration:
Öppen spis Eken
Kanske en stor spegel eller en fin tavla... har inte riktgit bestämt mig för vad som ska hänga över den öppna spisen. Den stora och vackra eken på baksidan funderar jag på att belysa. Vad tror ni om det?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tur att jag har nästan lika bra fantasi som du Nettan, för annars hade jag kunnat tänka mig att det var bilder ur akten till ett mål om skadegörelse: På bild ett ser vi hur de misstänkta personerna inte bara brutit ner skåp utan även gjort åverkan på dörrkarmarna. Nere i det högra hörnet på bild 2 skymtar de kanyler och redlinepåsar som återfanns på platsen, se beslagsprotokollet p. 3-8. ;0)
Nej, allvarligt talat, det kommer att bli superfint! Jag gillar bilden från library hotel, mörka möbler är väldigt fina ihop med vitt :0) Vi har ju mest bara vitt och vitare blir det på onsdag när målaren kommer.

2007-10-01 @ 19:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0